مهسا مهسا ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

همراه همیشگی مامان

مهسا خانم دختر زیبا روی من و پسر شیرینم عاشقانه دوستتان دارم

تقدیم به مامان عزیزم

1394/1/21 18:15
نویسنده : مامان فرح
311 بازدید
اشتراک گذاری
یک زن گران بها ترین اعجاز خداست،برای داشتنش باید وضوی باران گرفت،و به نام عشق ،شبنم وار بر عطر او سجده کرد،و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود او اجابت میکند ،عشقی بالاتر از خورشید و زیباتر از مهتاب را وتنها یک زن میداند آیین دوست داشتن را و آنقدر زیبا هدیه میکند این عشق را که سیراب شوی آری میدانی که او الهه عشق است و بهشت کمترین سرزمین اوست! تقدیم به همه مادران،زنان،و دختران سرزمینم ( روز مادر مبارک)
پسندها (9)

نظرات (10)

مامان زهره
22 فروردین 94 12:28
سلام فرح جون روزت مبارک گلم امیدوارم 120 سال سایه ات رو سر دختر نازت باشه آمین
مامان لیدا
22 فروردین 94 15:57
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی ... حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن بزرگترین ایثار یک زن است ...! روزتان مبارک
kosar
24 فروردین 94 16:56
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان فرح
پاسخ
مرسی عزیزم،چشمرحتما بهت سر میزنم
مامان فاطمه
24 فروردین 94 16:58
سلام عزیزم خیلی زیبا بود روزت مبارک البته باکمی تاخیر
مامان فرح
پاسخ
ممنون فاطمه جان که به وبمون سر زدی و مثل همیشه حوشحالمون کردی
مامانی آرتینا جان***
27 فروردین 94 1:34
سلام عزیزم با تاخیر روز مادر برشما دوست عزیزم مبارک انشالله همیشه سایه شما بالا سر گل دختر نازت باشه و راستی سالی توام با سلامتی و موفقیت داشته باشید.
مامانی آرتینا جان***
27 فروردین 94 2:15
سلام گلم دختر من تو مسابقه عکس نوروز کوچولوی نی نی سایت شرکت کرده میشه خواهش کنم بهش رای بدین بین ۱ تا ۳ ساله هاست.
ĸoѕαr
27 فروردین 94 10:34
خاله شما اهل فارس هستید!!! خوشبختم خاله جون
مامان فرح
پاسخ
آره عزیزم،منم خوشبختم
♥ایدا♥
27 فروردین 94 12:05
سلام خاله خوش حال میشم یک سری به من بزنید اپم
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
31 فروردین 94 22:44
اجی گلم روزت با تاخیر مبارک
مامان فرح
پاسخ
روز شماهم مبارک گلم
نیکتا
6 اردیبهشت 94 17:11
ببخشید دیر شد ، روز مادر و زن بر شما مبارک