مهسا مهسا ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

همراه همیشگی مامان

مهسا خانم دختر زیبا روی من و پسر شیرینم عاشقانه دوستتان دارم

خیلی ناراحتم

1394/5/7 23:50
نویسنده : مامان فرح
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی  مامان،الهی فدات بشم،دیروز با مامان فرح شمارو واسه چکاب بردیم دکتر،آقای دکتر گفتن دیگه شیرتو قطع کنیم،منم دیشب بهت شیر ندادم یکم گریه کردی الهی بمیرم ،بعدش پاشدی یکم تو تاریکی راه رفتی و چندبار منو صدا زدی  و بوس کردی منم خودمو زدم بخواب در حالی که جگرم داشت آتیش میگرفت و شماهم خوابیدی،صبح هم بلند شدی  و گفتی ممه،و باز من خودمو  به خواب  زدم و بابا جون (بابای من)پا شد و بردت بیرون و شیر پاستوریزه بهت داد،و دیگه شیر ندادم بهت ولی سخت ترین لحظه عمرم امشب بود که دیگه به روم نباوردی و خودت رفتی بغل مامان فرح خوابیدی منم سرمو و گردم زیر پتو و بغضم ترکید و زار زار گریه کردم،ناراحتم واسه تمام لحظات قشنگ در آغوش کشیدنت که دیگر بر نمیگردند تا از عصاره وجودم سیرابت کنم،ناراحتم برای حس قشنگی که لحظه شیر خوردنت داشتم،ناراحت برای آن لبخندی که هنگام شیر خوردن برای تشکر کردن بر لبت  مینشست،برای حس عاشقیم هنگام برخورد صورت معصومت  با سینه ام،برای چشم های تیله ای که همیشه به چشمانم زل میزد،برای تمام لحظات تکرار نشدنی،فقط میتوتم بگم مامان شرمندتم،که نتونستم دو سال بهت شیر بدم و وظیفه ام رو انجام بدم،تک تک این کلماتو با اشک برات مینویسم عزیزم، جانم تا بدونی سخت ترین لحظه عمر مامانت امشب بود

پسندها (6)

نظرات (9)

همراه رایانه
8 مرداد 94 8:35
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
ورزش بانوان
8 مرداد 94 8:40
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
roya
13 مرداد 94 11:51
زیااااااااااد ناراحت نباش عزیزززم...اون وروجک بازم شما رو خعععععععععلی دوست داااااااره
roya
13 مرداد 94 11:51
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم بهم سر بزن اپم گهگاهي نگاهي بيا وخوشحالم كن با نظراتت نظر بارونم كن خوشحال ميشم بهم سر بزني باي باي
مامانی آرتینا جان***
17 مرداد 94 16:07
سلام دوست خوبم میفهمم چی میگی چون من چند مدت پیش این موضوع رو تجربه کردم ولی بازم میگم ناراحت نباش چون باید مراحل رشد بچه رو طی کنیم.
مهسا امیدی
19 مرداد 94 18:32
سلام عزیزم حالت خوبه گلم؟ وبت خیلی نازه بخصوص کوچولوه نانازت انشالله خداحافظ شما و نی نی تون باشه فروشگاه کارت شارژم ديدن کن يه بار فقط تست کن / باور کن لذت مي بري خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده خیلی خیلی خیلی خواهش میکنم سایتم رو لینک کن قوربت ، بشم لينگم کنی ***** خريد شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir
مامان ندا
22 مرداد 94 9:51
سلام عزیزم بخدا درکت میکنم منم مثل شما شدم شما برای من دعا کن منم برای شما که بدجور محتاج دعایم
مامان فاطمه
2 شهریور 94 17:33
عزیزم ناراحت نباش انشالله مهسا جون غذا خوردنش روز به روز بهتر بشه و بهتر از گذشته منحنی رشد رو طی کنه عزیزم خیلی مواظب خودت باش خدا سایه پدر و مادر مهربونت رو برات نگه داره فقط یه کوچولو باید صبر و حوصلت بیشتر از گذشته باشه خدارو شاکر باش همیشه
انسی
13 آبان 94 6:52
الهی بمیرم چقدر سخت!!! فقط مراقب خودت باشی وب قشنگی داری یادت نره آپش کنی!